2017.06.23. péntek
névnap: Zoltán
Csütörtökön mondok...

Óvakodj a Szuperstore-tól!

2016. május 12. 16:31

Nemrég megírtam a 24.hu-n, hogy mennyire fájó és bosszantó, ha átvernek bennünket. Történtem lényege: a feleségem megrendelt a Neten egy EasyCurls készüléket a Szuperstore nevű "cégtől". A készülék megérkezett, a csomagszállító futárjától át is vette, ki is fizette a csomagot, nagyjából 16.000 forintot.

A csomag kibontása után derült ki, hogy sem számla, sem jótállási jegy nincs a csomagban, ami már önmagában is megvalósult adócsalás, de a tetejébe, mintegy ráadásként, a műszer használhatatlan, azaz működésképtelen volt.

Természetesen a "céget" elérni lehetetlen, e-mail címe akár nem is lenne, a telefonszámukat 460 forint percdíj fejében lehet tárcsázni, önmagában is jó üzlet. A fogyasztóvédelem magasról tesz ránk, s a dologra, a "céget" külföldön jegyezték be, utolérhetetlenek. A nemzetközi fogyasztóvédelmet ajánlották, annyit tudtunk meg tőlük, hogy a "cég" amerikai, Kolozsvárott van egy "irodája", Budapesten, a Maglódi út 6-ban egy lerakata, valószínű, onnan küldözgetik a termékeket, árucikkeket, de mivel az USÁ-ban "működik" a "cég", ők sem tehetnek ellenük és értünk semmit.

Ügyvédünkre hallgatva írtunk egy levelet a Maglódi út 6-ba, térti vevénnyel föladtuk. Azt mondta az ügyvéd, ha nem reagálnak, vagy nem hajlandók visszafizetni a rossz portéka árát, jelentsük föl "őket" (tudnám, kik azok az ők?), és majd a rendőrség eljár, a bíróság meg ítélkezik az ügyben.

Megírtuk, elküldtük: elállunk a féloldalas "szerződésünktől", és kérjük, hogy a készülék árát haladéktalanul fizessék vissza. Amennyiben nem kapjuk meg, följelentést teszünk, és ügyvédemmel jogi útra tereljük a dolgot. Ezen fölül a további ajánlataik küldözgetését állítsák le, amiket eddig kaptunk, épp elegendő ahhoz, hogy a jogi utat megtalálva eljárjunk. Mivel arra semmiféle garanciát nem látunk, hogy ha a működésképtelen készüléket elküldjük a Maglódi úti címükre, lesz, aki átveszi, egyelőre csak a leírtakat küldjük el. Amennyiben választ kapunk, átadjuk a terméket is. Azt sem szeretnénk, hogy sumákolva más készülékre cserélnék el, vagy megbuherálnák azt, amit visszaküldünk, ezért is jobb, ha bizonyító erejű darabként egyelőre nálunk marad. Szó szerint átverve érezzük magunkat, és mivel gyakori Internetes vásárlók vagyunk, mélységesen csalódtunk Önökben.

"Természetesen" nem vették át a levelet, visszahozta a Posta, lehet, egyetlen ember sincs a Maglódi út 6-ban.
Azt már tudjuk, hogy az oldalukon számtalan hasonló bejegyzés olvasható, tehát nem vagyunk magányos áldozatok. Ezért kérdezzük: hogyan lehetséges, hogy így működhet Magyarországon egy átverésre szakosodott "cég". Még az ártatlan, kiszolgáltatott helyzetben lévő, életüket és gyermekeiket mentő migránsoktól is megvéd minket a mi kormányunk, mert magyar emberek vagyunk, és mi arra adtunk fölhatalmazást a mi kormányunknak, hogy megvédjen minket, de nagyon. Össze kéne kapnia magát a kormánynak, hogy azokon kívül, akiket eddig átvertek, újabb magyar embereket már ne verhessenek át.

No de mit várhatunk el attól a kormánytól, mely a Quaestor károsultjait sem tudja megsegíteni? A mi ügyünk az övékéhez képest bagatell, felejthető. Én is csak azért tettem szóvá, hogy eszébe ne jusson bárkinek is, hogy ettől a "cégtől" rendel valami használhatatlan kütyüt. Ha bárki ilyesmire vágyik, írjon nekem, küldök néhány működésképtelenné lett ketyerét.

Azokat viszont szívesen csokorba gyűjteném, akiket ez a "cég" eladdig megszívatott. Lehet, együtt már képesek lennénk riadót fújni a kormánynak: uraim, ébresztő! Bántják a magyart!
Forrás: Sztárklikk
Szerző: Nagy Bandó András

További Csütörtökön mondok... hírek